ruin your life

aku tidak ingat kali terakhir aku dikucup wanita, tetapi saat ciuman pertama kamu,
Aku diberikan harapan lagi. Untuk bangun, membersihkan segala luka, menutup sempurna setiap parut lama.

dari amnya bimbit kamu, tertera nama seorang lelaki pada setiap pagi, pada setiap malammu,
aku tidak pernah melupakan kamu walau seinjak aku mati,
Walau selangkah aku jatuh,
Walau dibalikku rebah yang jelas tak terlihat.

saat 'ruin my life' dimainkan billy berkali-kali yang dipasang dari mp3 purbaku,
Aku mula sedar, bahawasanya cinta bukanlah tentang kekalutan,
cinta itu wujud atas sebuah kedamaian.
Atas tanda hormat itu, aku mungkin tersepit ditengah-tengah hidupku sendiri,
namun, atas rasa cinta dari sebuah kedamaian,
aku akan membawamu lagi, pada permulaan setahun yang lalu,
Saat kamu menciumku, dan menghadiahkan sebuah senyuman yang tidak mampu kamu lukiskan lagi.

p/s:-
semoga disetiap kekalutan ini, kita berdua melihat keikhlasan, yang tidak akan pernah mati ditanam mereka yang terbeban.